All the unnamed pussies
Sex, blod og død: Beauty And The Beast tager kærligt sit publikum i hånden for at hylle os i mørket med deres intime og intense performanceseance Dead. Et poetisk og
Sex, blod og død: Beauty And The Beast tager kærligt sit publikum i hånden for at hylle os i mørket med deres intime og intense performanceseance Dead. Et poetisk og
Dead. Drept og brakt tilbake til livet. På en og samme aften. “Tonight, we will evoke some dark feelings. But don’t be scared, they are only feelings”. Jeg er glad
Performanceteatret LIMINAL og kunstnerduoen Hesselholdt og Mejlvang beder os fysisk konkret om at starte forfra i det pædagogiske performancespil i Koncertkirken på Nørrebro. Mon det lykkes? Vi marcherer næsten i
Hegemony bryder med gamle maskulinitetsidealer og skaber et sprog for omsorg og magt i mellem mænd. I marts præsenterer Dansehallerne og Betty Nansen i samarbejde programmet POPDEATHPOWER – et fire
Performancekunstner og forfatter Theresa Hak Kyung Cha viser, hvordan kvinder er blevet bragt til tavshed af historiske brutaliteter, der indhentede hendes eget liv. Hun guider os samtidig til en tilstand
British contemporary artist Ed Atkins and American author Steven Zultanski are staging Sorcerer together at Revolver, a theater in Copenhagen, which dares to commission international and Danish visual artists to
Dramatikeren Gaia Victoria Munoz Rosbergs vilde og galgenhumoristiske tekst med en dyb understrøm af sorg får energisk og rørende liv i Sydhavns Teaters bearbejdelse og fremmedgørende spillestil. En kæmpemæssig hvid
Sara Gebran is a Venezuelan dancer and choreographer based in Copenhagen. Her work is in her own words situated within performance art, exploring media such as video, photography, sound, architecture,
Carla Rafaella Denalie Gianetti, stifter af den feministiske bogcafe og litterære platform Det Lilla Rum og forfatter og billedkunstner, Franziska Hoppe, har indstiftet en ny litteraturpris. Den Lilla Pris skal
Gakket danseforestilling vil både blæse og have mel i munden. Det lykkes i momenter, men andre gange drukner kapitalismekritik og intimitet i pruttehumor. Jeg er taget ind for at se